نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه با مدیران و اعضای هیات علمی دانشکده علوم زیستی نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه با مدیران و اعضای هیات علمی دانشکده علوم زیستی

 | تاریخ ارسال: 1399/4/7 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، چهارشنبه ۴ تیر ماه ۱۳۹۹ نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه با مدیران و اعضای هیات علمی دانشکده علوم زیستی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه راهبردی این دانشکده در سالن فرهنگ  در کرج برگزار شد.دکتر شهربانو عریان رئیس دانشکده علوم زیستی ضمن خوشامدگویی به ارائه گزارشی از برنامه راهبردی این دانشکده (سال۹۹)  پرداخت و گفت: دانشکده علوم زیستی دانشگاه خوارزمی یکی از قدیمی ترین و شاخص ترین دانشکده های ایران است. چهره ماندگار علمی دانشگاه خوارزمی افزود: این دانشکده بصورت یک مجموعه متنوع از آموزش های حضوری و مجازی در تمامی مقاطع تحصیلی شامل دانشجویان داخلی و خارجی است.
سرفصل برنامه های راهبردی دانشکده علوم زیستی:
خانم دکتر مهناز آذرنیا معاون پژوهشی دانشکده علوم زیستی در نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه با مدیران و اعضای هیات علمی دانشکده علوم زیستی؛  راهبرد این دانشکده در سال ۱۳۹۹ را به شرح ذیل عنوان کرد: 
✅➖ اهتمام جدی برای ارتقا شاخص های پژوهی و فناورانه 
✅➖ نظارت و پایش کیفی خدمات پژوهشی و رفع کاستی ها 
✅➖ بسیج امکانات و هدایت مطالعات پژوهشی دانشکده در جهت استخراج راهکار برای حل مشکلات کلان کشور 
✅➖ ارتقا جایگاه کنونی دانشکده در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی 
✅➖ افزایش سرانه طرح های پژوهشی با همکاری سایر ارگان ها و نهادهای علمی خارج از دانشگاه 
✅➖ افزایش سرانه چاپ کتاب دانشگاهی و غیردانشگاهی 
✅➖ افزایش سرانه مقالات چاپ شده در نشریات معتبر 
✅➖ افزایش سرانه مقالات ارائه شده در کنفرانس ها 
✅➖ افزایش سرانه فرصت های مطالعاتی 

دکتر عادله دیوسالار در نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه با مدیران و اعضای هیات علمی دانشکده علوم زیستی ضمن برشمردن راهبردهای فرهنگی این دانشکده بر ضرورت ترویج اصول دینی، ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی، تقویت اخلاق حرفه ای و روحیه قانون مداری، هدفمند نمودن فعالیت های انجمن های علمی، اتخاذ تدابیر و سیاست های نوآورانه برای اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب، آماده سازی دانشجویان جهت شرکت در المپیادها و مسابقات جهانی همچنین افزایش نشاط و شادابی در فضای دانشکده تاکید کرد. 
رییس دانشگاه خوارزمی ۴ تیر ۹۹ با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (ع) و ابراز خرسندی از برگزاری جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه راهبردی دانشکده علوم زیستی در سال ۹۹ گفت: ترم گذشته بسیار استثنایی و متفاوت طی شد و لازمست ما در شرایط پیش آمده از برگزاری آموزش های مجازی بهترین استفاده را بکنیم.
وی خاطرنشان کرد: قبل از شرایط کرونا میزان استفاده از آموزش مجازی در کشور نیم درصد بود و هم اکنون به ۹۲ درصد رسیده است. در واقع تعطیلی نیم میلون دانشجو باعث ایجاد اختلال می شد اما با برگزاری و مدیریت آموزش مجازی شرایط به نحو خوبی پیش رفت.
دکتر حبیبی با ابراز رضایت از برگزاری نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه با مدیران و اعضای هیات علمی دانشکده علوم زیستی گفت: هدف این نشست ارائه راهکارهای مناسب تا پایان سال است و لازمست در نهایت رصد و ارزیابی صورت گیرد تا ببینیم خروجی این برنامه چیست.
وی افزود: وجود کارگاههای کاربردی مهارتی و رویدادهای پژوهشی دانشکده بسیار حائز اهمیت است و ما امیدواریم هر چه سریعتر پله های ترقی و پیشرفت دانشگاه را طی کنیم. 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7258 بار   |   دفعات چاپ: 184 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر