دیدار رئیس فعلی دانشگاه با رئیس اسبق دانشگاه خوارزمی دیدار رئیس فعلی دانشگاه با رئیس اسبق دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1398/11/7 | 
به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه ششم بهمن ماه  آقای دکتر حبیبی رئیس محترم دانشگاه با آقای دکتر علی شیخ الاسلامی رئیس اسبق دانشگاه خوارزمی که از سال 1369 تا 1372 ریاست دانشگاه خوارزمی را به عهده داشتند، دیدار و گفتگو کردند. 
این دیدار در منزل ایشان با حضور آقای دکتر شفیعی فینی دبیر هیئت اجرایی جذب دانشگاه،آقای دکتر تهامی معاون فرهنگی دانشگاه، آقای دکتر عبدالهی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی،آقای دکتر رسولی پور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، صورت گرفت. 
دکتر شیخ الاسلامی  متولد  سال ۱۳۱۵ استهبان، استان فارس هستند. ایشان در سال ۱۳۴۹ به اخذ درجه دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران نایل آمد و از مرداد ۱۳۵۰ در همان دانشگاه به تدریس پرداخت. از سال ۱۳۵۷ تصدی دانشگاه‌های علامه طباطبایی و دانشگاه خوارزمی را به عهده داشته است . قابل ذکر است، ایشان قبل از شروع دوره دکتری در دانشگاه تهران، در امتحان دانشسرای تربیت دبیر شرکت کرده، با رتبه اول پذیرفته شده بود. 
آقای دکتر شیخ الاسلامی، علاوه بر اینکه به مدت 3 سال ریاست دانشگاه خوارزمی را به عهده داشتند، دانش اموخته دانشسرای عالی نیز محسوب می شوند. 
در این دیدار صمیمانه، دکتر شیخ الاسلامی ضمن ابراز خوشنودی از دیدار همکاران دانشگاهی از حضور ریاست محترم دانشگاه و همراهان ایشان تشکر و قدردانی کردند. 
ایشان در این دیدار از خاطرات خوب خود در دانشگاه خوارزمی صحبت کردند. 
دکتر شیخ الاسلامی عنوان کردند: من معتقد به مدیریت اخلاقی هستم زیرا هیچ نوع حاکمیتی  غیر از اخلاق و اخلاق مداری بر دل و جان افراد تاثیر نمی گذارد.  
ایشان از اینکه آقای دکتر حبیبی به عنوان فردی متدین و اخلاق مدار، ریاست دانشگاه خوارزمی را به عهده دارند ابراز خرسندی کردند. 
 ریاست دانشگاه  نیز ابراز امیدواری کردند:  با کمک دوستان و همکاران بتوانند امانت دار خوبی باشند تا کلیه امور به نحو احسن پیش برود. 
 ‏در این دیدار ریاست دانشگاه، از آقای شیخ الاسلامی جهت شرکت در جلسه هم اندیشی تمامی  روسای اسبق دانشگاه  خوارزمی که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آوردند.  ‏در پایان پس از گفتگوی دوستانه عکس یادگاری گرفته شد. 

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8254 بار   |   دفعات چاپ: 435 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر