الزام حضور دانشجویان غیر ایرانی در کلیه کلاس های تحصیلی

 | تاریخ ارسال: 1402/6/8 | 

براساس بخشنامه شماره ۲۲۵۸۸۱/۴ مورخ ۱۴۰۲.۰۵.۲۳ صادره از طرف معاون محترم وزیر و رئیس سازمان اموردانشجویان، به اطلاع دانشجویان اتباع شاغل به تحصیل در دانشگاه خوارزمی می­رساند:
  1. کلیه کلاس های دانشجویان بین المللی حضوری است، لذا به هیچ وجه نباید به صورت غیر حضوری برگزار گردد.
  2. تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه تمام وقت می باشد. لذا حضور تمام وقت آنها در دانشگاه جهت تحصیل الزامی می باشد. حتماً حضور و غیاب دانشجویان در هر جلسه درسی به صورت سیستمی انجام می گیرد.
  3. تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه همسان و مشترک با دانشجویان ایرانی می باشد.
  4. تدریس در کلیه کلاس های درسی به زبان فارسی برگزار می شود. تدریس به زبان دوم از طریق مترجم اکیدا ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.
  5. دانشجویان بین المللی الزاماً باید با ویزای تحصیلی و کارت اقامت در دانشگاه مشغول به تحصیل باشند. لازم بذکر است دانشجویان جدید الورود مقیم ایران که دارای کارت آمایش می باشند، می ­توانند فقط یک ترم تحصیلی را با ارائه تعهد کتبی مبنی بر ارائه پاسپورت معتبر، در دانشگاه ثبت ­نام نمایند.
  6. تمام دانشجویان بین المللی در هر مقطع تحصیلی (غیر بورسیه، بورسیه، کنکور سراسری) نیاز هست که برای اخذ بلامانع بودن تحصیل خود در دانشگاه به سایت www.saorg.ir ، سامانه دانشجویان غیر ایرانی مراجعه و کد رهگیری دریافت نمایند.
  7. کلیه دانشجویان بین المللی در هر مقطع تحصیلی پس از اخذ بلامانع بودن تحصیل، از طریق سامانه فوق، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل می باشند و بلامانع تحصیلی در یک مقطع، کفایت از بلامانع در مقطع بعدی نمی کند.
  8. چنانچه دانشجوی بین المللی تا این تاریخ در دانشگاه فاقد ویزای تحصیلی یا اقامت و یا کد رهگیری بلامانع تحصیلی می باشد، ضروری است فوراً جهت اخذ ویزا، اقامت و یا اخذ بلامانع اقدام لازم به عمل آورد.
  9. الزامیست دانشجویان شاغل به تحصیل (غیربورسیه، بورسیه، کنکورسراسری و پذیرش آزاد) کد رهگیری از سامانه فوق را دریافت نمایند.


مدیریت روابط بین­ الملل



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 3188 بار   |   دفعات چاپ: 93 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر